Oferta

Murator EXPO, obecny na rynku od 2002 roku, plasuje się w ścisłej czołówce organizatorów targów w Polsce, zarówno pod względem liczby wystawców, zwiedzających, jak i jakości dostarczanych usług. We wszystkich dwudziestu siedmiu wydarzeniach (18 imprez targowych, 3 plenery i 3 weekendowe wydarzenia literackie, 2 turnieje e-sportowe, 1 forum branżowe) zorganizowanych przez Murator EXPO w 2018 roku, uczestniczyło ponad 290 tys. zwiedzających i blisko 3 tys. wystawców.

Targi Nowy DOM Nowe MIESZKANIE to największe wydarzenie targowe szeroko rozumianego rynku mieszkaniowego, którego zasadność i koncepcję zaakceptowali najwięksi na rynku deweloperzy ogólnopolscy i regionalni. Targi Mieszkaniowe są interesującym wydarzeniem dla wielu mieszkańców poszukujących nowego lokum czy budujących dom i dla Wystawców prowadzących działalność w danym regionie.
W 2015 roku Murator EXPO rozpoczął organizację targów pod tą marką w Trójmieście i Wrocławiu.

Targi niezastąpione źródło informacji o klientach warszawskiego rynku mieszkaniowego*
Jak wynika z ankiet prowadzonych wśród targowych gości, blisko połowa odwiedzających uważa, że wizyta na targach jest doskonałą okazją do zapoznania się z ofertą rynku mieszkaniowego i kredytowego, a 75% dobrze lub bardzo dobrze ocenia program wydarzeń towarzyszących targom. 95% gości imprez Murator EXPO dedykowanych rynkowi nieruchomości wybiera się na targi mieszkaniowe w celu zapoznania się z ofertą branży / dokonania zakupu mieszkania lub domu, ponad 60% z nich to osoby w wieku od 26 do 45 lat, z wykształceniem licencjackim lub wyższym (około 70%). Ponad 80% zamierza sfinansować zakup korzystając z kredytu hipotecznego. Największym zainteresowaniem potencjalnych kupców cieszą się mieszkania dwu lub trzypokojowe, o metrażu do 65m2 oraz domy wolno stojące o metrażu do 130 m2 powierzchni użytkowej. Ponad 60% ankietowanych gości Targów rozważa zakup domu wolno stojącego. Blisko 45% respondentów jest zdecydowanych dokonać zakupu w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Ponad połowa ankietowanych szuka mieszkania zarówno na rynku pierwotnym jak i wtórnym, 37% wyłącznie na rynku pierwotnym, a 9% jedynie na wtórnym.

Z badań wynika, że nabywcy wybierając ofertę mieszkaniową w pierwszej kolejności zwracają uwagę na lokalizację przyszłego lokum - najistotniejszą cechą dla kupującego jest dostępność w pobliżu komunikacji miejskiej oraz odległość od centrum miasta. Poszukujący własnego M niemalże w równiej mierze rozpatrują cenę metra kwadratowego jak i jego powierzchnię. Nieco mniej ważny jest: standard mieszkania (układ funkcjonalno-przestrzenny, widok z okien oraz obecność balkonu). Idealny według nabywcy dom powinien być: ogrodzony, mieć od 4 do 8 pięter i posiadać windę. Kupujący zwraca dużą uwagę na opinię oraz markę, jaką cieszy się na rynku deweloper. W większości przypadków nabywca jest nawet skłonny zapłacić za mieszkanie więcej, ale kupić je od pewnego, mającego pozytywny wizerunek oferenta. Jeżeli chodzi o usługę wykańczania mieszkania przez dewelopera to zdania są podzielone – 29% chciałaby powierzyć wykończenie mieszkania deweloperowi, zaś 40% ankietowanych wolałoby się zająć tym osobiście, 19% przyznaje, że nie zastanawiało się nad taką możliwością, 8% obawia się zbyt dużych kosztów związanych z taką usługą, a 4% obawia się o ograniczona ofertę materiałów.

Odwiedzający poszukują na Targach Mieszkaniowych Nowy DOM Nowe MIESZKANIE jednocześnie poza mieszkaniami i domami: podłóg i posadzek, ceramiki łazienkowej, systemów zabezpieczeń i alarmowych, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych oraz mebli kuchennych.

*źródło: ankiety targowe Murator EXPO, przeprowadzone na czterech edcyjach Targów Mieszkaniowych w Warszawie w 2018 roku


Drukuj